Froosh

När innehållet är skillnaden.

(Client)
Froosh
(Year)
2025
(Services)
AI

Fruktansvärt tydlig smak

Hur visar man att något smakar gott, utan att någon får smaka? Man låter flaskorna och smaken göra jobbet.

Bakgrund
Froosh ville påminna konsumenter om vad de faktiskt är bäst på – frukt i flaska. Men med många färgstarka konkurrenter i kylen behövde det göras på ett sätt som både fångade ögat och smaklökarna.

Idé
Vi tog fasta på det Froosh redan gör bäst: smak. Genom att låta varje flaska få en egen färg, egen frukt och egen personlighet skapade vi ett uttryck som är både lekfullt och glasklart. Vi lät sortimentet prata för sig självt – bokstavligt talat.

Genomförande
En färgstark produktfilm där varje smak representeras i en snabbrörlig värld av frukt, färg och karaktär. Utan speakerröst, men med tydlig och catchy ljuddesign. Det är enkelt, självsäkert och lika uppfriskande som innehållet.

These cases are for demonstration only.